social creative(s)

Voor Radancy, een full service communicatiebureau gespecialiseerd in employer branding en recruitment advertising, zijn we op zoek naar een Social Creative, solo of als team. 

Dit bieden ze

Natuurlijk krijg je een goed salaris, reiskostenvergoeding en betalen ze mee aan je pensioenpremie. Maar laat dat niet je motivatie zijn. Ze bieden je namelijk een unieke kans om jezelf verder te ontwikkelen. Je gaat werken met specialisten op het gebied van creatie, design, front- en back-end development, media en research. Jonge, gedreven mensen met wie je in wisselende teams zult samenwerken en van wie je ontzettend veel kunt leren. En met professionele opdrachtgevers die – net als jij – bedreven zijn in het communicatievak. En dat in een omgeving waar het niet draait om waar of wanneer je werkt, maar om wat je bijdraagt aan het succes voor onze opdrachtgevers. 

Dit zijn ze

Radancy is een full-service communicatiebureau gespecialiseerd in employer branding en recruitment advertising. Zeg maar ‘een reclamebureau gespecialiseerd in personeelswerving’. Ze helpen toonaangevende bedrijven en overheidsorganisaties in Nederland zich te onderscheiden als werkgever en zo de juiste talenten voor de toekomst aan zich te binden. Dat doen ze met alle mogelijke media en communicatiemiddelen: van outdoor media tot interactieve apps, en van applicant tracking systemen tot social advertising. Als marktleider in Nederland hebben ze alle kennis en vakmanschap in eigen huis. Dit betekent dat ze ook marktonderzoek doen, media-advies geven en complete recruitmentsites ontwikkelen en beheren voor onze klanten.

Dit ga je doen

Een gemiddelde werkdag bestaat niet bij Radancy en ook jouw werkzaamheden kunnen per uur verschillen. Wij zoeken nu één of twee starters die het leuk vinden om social campagnes te bedenken en deze in de uitwerking te begeleiden tot een eindprodukt om trots op te zijn. Dan kan het zomaar zijn dat je op de set staat, en een film aan het maken bent.

Het liefst een hands on team, dat weet hoe je flexibel en snel in de social kanalen je boodschap over het voetlicht moet brengen. Nogmaals, deze vacature kan voor zowel een eenling als een team zijn. Een uitdagende startersbaan bij een succesvol communicatiebureau én de kans om je als creatief verder te ontwikkelen.

Dit ben jij/dit zijn jullie

Je hebt minimaal een hbo-werk- en -denkniveau. In de vorm van een diploma of een studie, of iets compleet anders.

Social media hebben geen geheimen voor je. Jij weet nu al wat de opvolger van TikTok wordt. Je weet het verschil tussen SEO en SEA, hoeveel tekens een extended Google Ad of Facebook link ad bezit en welke hashtag op Instagram goed werkt.

Je bent nieuwsgierig, werkt snel en nauwkeurig en vraagt veel van jezelf. Je neemt je werk heel serieus en jezelf iets minder.

Wat kan je nu doen?

Als jij het bent of jullie het zijn die wij zoeken, stuur dan vandaag nog je motivatie, voorbeelden van je werk en je CV naar Vincent Mispelblom Beyer.